############################################################################### # Check if built within inVRs folder structure (tools-folder) or separately ############################################################################### if ( NOT INVRS_SOURCE_DIR ) ####################################################################### # Set minimum cmake version ####################################################################### cmake_minimum_required (VERSION 2.4) ####################################################################### # Set project name ####################################################################### project (INVRS_TOOL_TEXTUREMANAGER) ####################################################################### # Include config.cmake ####################################################################### include (${CMAKE_CURRENT_SOURCE_DIR}/cmake/config_buildExternal.cmake) ####################################################################### # Set target include and library directories ####################################################################### set (INVRS_TARGET_INCLUDE_DIR ${inVRs_INCLUDE_DIR}) set (INVRS_TARGET_LIB_DIR ${inVRs_LIBRARY_DIR}) endif ( NOT INVRS_SOURCE_DIR ) ############################################################################## # Define sourcefiles ############################################################################## aux_source_directory(. TEXTUREMANAGER_SRCS) set(ALL_SRCS ${TEXTUREMANAGER_SRCS}) ############################################################################## # Define target-directories for header and library files ############################################################################## set (TARGET_INCLUDE_DIR ${INVRS_TARGET_INCLUDE_DIR}/inVRs/tools/libraries/TextureManager) set (TARGET_LIB_DIR ${INVRS_TARGET_LIB_DIR}) ############################################################################## # Set definition for exporting DLL information ############################################################################## add_definitions (-DINVRSTEXTUREMANAGER_EXPORTS) ############################################################################## # Build library ############################################################################## add_library(inVRsTextureManager SHARED ${ALL_SRCS}) ############################################################################## # Define dependencies when built within inVRs ############################################################################## if (INVRS_SOURCE_DIR) add_dependencies (inVRsTextureManager inVRsSystemCore irrXML) endif (INVRS_SOURCE_DIR) ############################################################################## # Define libraries which must be linked against ############################################################################## target_link_libraries (inVRsTextureManager inVRsSystemCore irrXML) if (WIN32) target_link_libraries(inVRsTextureManager debug OSGBaseD.lib debug OSGSystemD.lib debug OSGWindowGLUTD.lib optimized OSGBase.lib optimized OSGSystem.lib optimized OSGWindowGLUT.lib) endif (WIN32) ############################################################################## # Add library to required libraries (when using this package) ############################################################################## list (APPEND TextureManager_LIBRARIES inVRsTextureManager) ############################################################################## # Install library and header files ############################################################################## install (FILES EffectTextureManager.h DESTINATION ${TARGET_INCLUDE_DIR}) install (TARGETS inVRsTextureManager DESTINATION ${TARGET_LIB_DIR}) ############################################################################## # Export all variables needed later for building ############################################################################## set ( INVRS_EXPORT_TextureManager_INCLUDE_DIRS ${TextureManager_INCLUDE_DIRS}) set ( INVRS_EXPORT_TextureManager_LIBRARY_DIRS ${TextureManager_LIBRARY_DIRS}) set ( INVRS_EXPORT_TextureManager_LIBRARIES ${TextureManager_LIBRARIES}) set ( INVRS_EXPORT_TextureManager_DEFINITIONS ${TextureManager_DEFINITIONS}) INVRS_ADD_EXPORTS( TextureManager )